New

Publicerat: 2011-03-30 / 16:03:00 | Kategori: Wishlist
De senaste nyheterna från modekungens hemsida, 3 snygga ringar och ett jäkligt snyggt par örhängen. De går på ungefär 399 kronor styck för ringarna. Lite dyrt för min budget men perfekt för de som investerar i bra ringar.

En av mina favoritringar kommer från Laila Bagges kollektion "Rock by Sweden" som gick på 450 kronor.  Den blev min eftersom att jag hade fått massvis av presentkort i studentpresent, annars hade jag aldrig vågat köpa en sådan dyr ring. Men till saken, tror ni inte att jag lyckas slarva bort den ringen ungefär 591244 gånger per dag? Fast att jag varje gång tänker "bli inte av med ringen, bli inte av med ringen", så kollar jag bort och så poff, så har ringen rymt!

Bilderna är från modekungen.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback