worst blogger?

Publicerat: 2011-03-16 / 04:18:57 | Kategori: USA 2011

Okej, förlåt för sämst uppdatering! Jag är nog världens sämsta bloggerska. Jag har helt enkelt för mycket att göra under dagarna eftersom att Dad kommer hem tidigt och då åker vi och hittar på något och nu är jag iväg några dagar hos mina underbara farföräldrar. Men när allt lugnat sig lovar jag att uppdatera er om kläder, kaffe, mat, och vardagen!

De senaste dagarna har jag hängt med Nana på en ranch, hon jobbar som volontär där så jag har följt med för att umgås med hästarna. Jag har inte varit så intresserade av hästar förr precis, men efter dessa dagarna, wow, vilka underbara djur! Och vilken underbar gemenskap man får med människorna runt omkring sig, känns som att man känt dem föralltid fast att man nyss träffats, då har man kommit rätt :)



Inte världens bästa bild, men det var ett otroligt vackert ställe att vara på. Som en sagovärld!

 

Jaja, häst-tjejen här va? Gillar bajset på bilden, ger den lite mer humorsfaktor eller hur? Haha!

 

Jag och en vacker tjej från Schweiz!

 


Kommentarer
Carro
Publicerat: 2011-03-16 / 19:17:10 ,

Du passade att sitta på hästen. dock ser den skit stor ut :D Du ser ut att ha det helt underbart gumman. Jag hade då aaaaaldrig vågat, fast är allergisk mot hästar ändå ^^



Miss you <3

elin
Publicerat: 2011-03-16 / 23:21:58 ,

oj shit! dem är ju enorma, hahah ;) vad söt du är älsk! SAKNAR DIG<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback