Update

Publicerat: 2011-03-02 / 02:58:22 | Kategori: USA 2011
Sorry för dålig uppdatering! Vi har varit borta en hel del nu de senaste dagarna så det har inte funnits tid att sitta vid datorn.

I söndags var vi på sawgrass i sju timmar, alldeles för lite tid! Vi kom bara in i fyra nya affärer så där finns fortfarande mer än 250 osedda affärer, bra jobbat! :)

Igår gjorde vi sunrise sunset, detta ska vara det enda stället där du faktiskt kan följa solen och se den gå upp från havet på morgonen och sedan köra några timmar till port charlotte och se den gå ner i vattnet. För det mesta hängde vi vid poolen och försökte få lite färg. Meningen var att vi skulle till universal studios idag och det var egentligen därför vi åkte så långt (sammanlagt har vi åkt ungefär 15-16 timmar på två dagar) men då kommer det såklart världens största storm så vi fick skippa det. Bittert? Kan säga såhär, jag har aldrig hört Elin svära så mycket någonsin!

Imorgon ska vi antagligen hänga lite på college!

Men vi stannade in om på Ron Jon på cocoa beach som är den största och kändaste surfshoppen, och eftersom jag och baby firar tre år snart så passade jag på att köpa lite presenter. Saknar redan mina nära och min fina varma famn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback