The Trail of The Mustard Seed

Publicerat: 2011-03-30 / 06:30:59 | Kategori: USA 2011
Hemma från en fin kväll på klubbhuset. Det bjöds på tårta och kaffe, och såklart väldigt trevligt sällskap. Är alltid så glad och positiv efter att ha spenderat tid där, inser hur jag vill vara, gillar personen jag blir i deras sällskap. Hur jag vill leva mitt liv och hur lyckligt lottad jag är som har så många personer som jag älskar i mitt liv, och som älskar mig tillbaka.

En vän till Dad kom fram till mig innan vi skulle åka, bad mig att blunda, och sa "välj ett smycke".  I hennes hand kunde jag känna massa små berlocker och valde ett halsband. På halsbandet fanns det en liten lapp med orden, "The Trail of The Mustard Seed". De står för hopp, tro och kärlek. Och det bästa av allt, hon skapar alla sina smycken själv. Så att det ska vara unikt för varje person som hon väljer att ge bort ett till. Jag blev verkligen så himla glad och kände mig hedrad att hon ville ge mig ett. Kommer att bäras med glädje.


Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback