Makeup

Publicerat: 2011-03-22 / 23:18:52 | Kategori: In my shoppingbag
Köpte med mig lite smått och gott från i.d bare minerals häromdagen. Redan första gången jag testade sminket var jag fast, love at first sight! Eller ja, love at first application kanske man borde säga?

De ligger på mindre än halva priset här så då får man passa på att fylla upp lagret. Tänk er en liten hamster som springer runt och lägger mat i kinderna så har ni mig springandes i affären! ;)

Puder, rouge, primer, mascara från bare minerals. Läppstift från makeup forever och ögonpenna från en liten affär som jag hittade med Nana.

Lägger snart upp en bild på ringarna som jag köpte när jag var iväg hos Nana & Papa! Ha en fin kväll! Eller ja.. natt blir det ju för er. Så ha en fin natt! Och sov så gott!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback