H&M

Publicerat: 2011-03-26 / 10:00:00 | Kategori: Wishlist
Första gången jag provar tidsinställda inlägg, men vi gör ett försök! Nu är jag antagligen ute mitt i ingenstans på campingen och njuter av det varma vädret och grillad mat. Har mindre än en vecka kvar i varma och vackra Florida nu så får ju passa på att njuta fullt ut!

H&M ska släppa en romantisk kollektion i april och det blir väldigt mycket virkat. Tur att jag har mina fina vänner hemma så jag kan tvinga dem att springa iväg och köpa några plagg till mig. Nu saknar jag svensk sommar, att sitta nere vid hamnen och äta glass med pojkvännen och vännerna. Eller att sitta på verandan med mamma och familjen med en stor kopp kaffe och bara njuta. Åh vad jag längtar!

Tror jag börjar få lite hemlängtan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback