Cribs!

Publicerat: 2011-02-26 / 06:49:45 | Kategori: USA 2011
Kvällen har varit helt otrolig!

Charlie ville bjuda oss på middag så vi körde till en fin liten italiensk restaurang. Personalen mötte upp oss och öppnade våra bildörrar åt oss för att sedan parkera bilen, bra service or what? Inne på restaurangen satt Charlie och de andra och väntade på oss. Till förrätt blev det ceasarsallad och pinot noir, det absolut godaste vinet jag smakat, och jag brukar inte vara ett fan av rött vin Fast smaken hänger väl på priset, ungefär 60 dollar per glas. Till middag blev det kyckling med potatis och grönsaker och till efterrätt valde vi att bara ta cappuccino eftersom vi var så otroligt mätta. Kaffet är dock knappast som vårt svenska, Starbuckskaffet är det enda kaffet som slår det!

Sedan åkte jag och Elin med Charlie och hans flickvän i Escaladen hem till honom, där vi sedan bytte bil, till the one and only, Rolls Royce Phantom. Love it like a fat kid loves cake!

Efter en rundtur med bilen nere vid Ft. Lauderdale beach, och måååånga blickar senare, åkte vi hem till nya lägenheten. En riktig lyxlägenhet som Dad byggt åt honom, utsikten är över hela staden. Lägenheten bestod av två sovrum, två vardagsrum,  två hallar, fyra toaletter, otroligt stort kök, balkong som gick längst med hela lägenheten. Jag och Elin ska lätt försöka göra en Cribs video till er nästa gång!

Dessutom har vi fått höra världens vackraste kärlekshistorier! Blir helt varm inombords. Så himla fint.

Nu hoppade Kaya upp i sängen med oss så nu ska vi mysa med henne, skriver mer imorgon <3



Finaste vännen, Dad & Heather


Ge mig ge mig ge mig?


Vi med Charlie


För att vi är så bra!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback