Tomorrow

Publicerat: 2011-02-19 / 16:47:21 | Kategori: USA 2011
Sitter i sängen med lilla Gizmo mysandes bredvid, hon ser så söt ut med sin lilla tratt. Min fina lilla ufokatt! Även Loa har sprungit runt med tratt i någon vecka, de ser så himla söta ut när de lunkar fram. :)

Imorgon åker vi äntligen till USA, ska bli himla kul men känns så overkligt att man ska vara borta från familj och vänner i tre månader. Att vara borta från min favoritfamn så länge, tur att skype finns!

Nu ska jag ner och fortsätta mysa med familjen ♥


Kommentarer
Mamma
Publicerat: 2011-02-20 / 13:11:30 , Blogg: http://mellowmello.blogg.se/

Hej Stumpan! Du får visa mig hur jag kommenterar utan att det blir din mailadress som visas :-). Jag saknar dig redan, men jag vet ju att du kommer att ha det alldeles underbart "over there", även om du saknar oss alla, och framför allt Billy! Tio veckor går ganska fort, och tänk så underbart det blir när vi ses igen! Då ska vi kramas och äta gott och umgås massor!!!! Många pussar och kramar från oss här hemma / Mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback