Night out

Publicerat: 2011-02-25 / 16:28:28 | Kategori: USA 2011
Vid tiotiden kom Dads vänner för att hämta upp oss och sedan bar det av mot stan! Vi började kvällen med dricka och tilltug på en fin liten restaurang som hade livemusik. Jag föreslog att Elin skulle prova lemonad eftersom att hon aldrig hört talats om det, och som jag trodde, så älskade hon det lika mycket som jag!

De visade oss runt och på gatan där vi åt låg Floridas dyraste affär, där en tröja kostade runt 2000 dollar. Och dessutom var det inte "riktiga" designers, utan smådesigners från världens hörn.

och sedan var det dags för att hitta en bra klubb att dra till. Dock kom vi inte så långt innan vi hittade en nyöppnad klubb med röda mattan, de sa lite på skämt "vad kul det hade varit att ta bilder där" och både jag och Elin "jaaa". Dock trodde vi inte att vi faktiskt skulle gå dit, men de drog med oss och sa "The rich people will just laugh!". Så där stod vi, på röda mattan och tog bilder. Sedan gick vi in i klubben och där stod massa personer som filmade, även folk med tvkameror, och där låg en äldre dam täckt i grädde och jordgubbar, som sedan personerna inne på klubben fick äta. Nu vill jag dessutom påpeka att nästan alla inne på klubben var 40+ också så det kändes lagom skumt att stå där och trängas med dem för att få en jordgubbe. När killarna var nöjda och belåtna gick vi vidare för att kolla in resten av klubbarna, dock tyckte de att det var alldeles för få människor ute för att vi skulle ha kul (tänk er dock då att det finns några hundra människor där och det är för lite?).

Nåväl, det blev en tidig kväll och vi var hemma redan halv ett. Men det var trevligt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback