Dunkin´

Publicerat: 2011-02-22 / 05:13:13 | Kategori: USA 2011
Dagen började tidigt! Vi vaknade redan halv åtta och efter jetlag så känns det som att man har världens bakfylla. Sitter och myser i pojkvännens skjorta och eftersom Elin redan somnat tänkte jag att jag kunde uppdatera med ett litet inlägg. :)

Vi var inne om på target, fastnade vid alla underbara kort som fanns där. Tror vi stod i 30 minuter innan vi hade bestämt oss vilka som fick följa med hem, det låter så himla dumt att säga att man stod och kollade på kort i en halvtimme, men när ni ser dem förstår ni. Sedan körde vi runt i Ft. Lauderdale eftersom Dad ville visa Elin staden, och efter fyra timmars guidad tur var det dags för mataffären. Själv är jag fascinerad av allt som finns där, och hade kunnat gå i flera timmar,  men Elin, ja, Elin var överallt! Var varannan minut hörde man "oooohhhh" "woooow" "kolla", vackraste och roligaste turisten i stan!


Och viktigast av allt, idag fick jag mina donuts! - the second love of my life! ♥

Nej nu somnar jag snart på tangentbordet, godnatt! Eller ja...godmorgon blir det ju.



Xoxo!

 


Kommentarer
Medea
Publicerat: 2011-02-22 / 13:24:07 ,

Oh, ni verkar ha det helt underbart! :D Lägg upp bilder, är nyfiken på hur det ser ut! :) Puss på er<3

Carro
Publicerat: 2011-02-22 / 13:56:24 ,

Gud vad roligt ni verkar ha det! :) Hoppas att allt går bra och att ni solar mycket för här har det snöat ännu mer.... Saknar dig baby!



Puss och Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback