War, children, it's just a shot away

Publicerat: 2011-04-11 / 04:58:54 | Kategori: USA 2011
Nyfunnen kärlek. Nya favoritlåten, kan inte komma på varför jag aldrig upptäckt hur bra den egentligen är. Nu går den på repeat. Fast jag måste faktiskt säga, jag föredrar när min uncle sjunger, bara för att han sjunger så jäkla bra. Mamma, ser du vad du missar av att inte vara här? Nästa gång kidnappar jag dig så att du måste följa med!

Valde första bästa video på youtube eftersom att jag snart snorar ner hela datorn....nää, skoja bara. Eller, ja kanske lite. Kanske för att jag typ dör av trötthet från att ha ätit alldeles för många brownies med frosting på + tacos. Folk verkar vara fascinerade över hur mycket jag kan äta här, båda gångerna vi har varit ute har folk kommenterat "Äter du fyllemat fast du inte dricker?" Ja damer och herrar, jag älskar mat. Speciellt om det innehåller några ton socker, haha! Okej, nu känner jag att jag får säga godnatt. Så godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback