my new hair!

Publicerat: 2011-04-04 / 21:10:00 | Kategori: USA 2011

Jag skojade bara, förlåt! Självklart så har jag inte fixat läpparna och tänderna, eller färgat mitt hår i regnbågens färger. Mina läppar håller dock på att falla sönder så torra dem är, buhuu. Nej jag ville visa er mitt hår, vilket jag dock ska färga om innan jag åker hem till Sverige eftersom jag är ute efter något annat. Typ knallblått kanske, nä skojar bara :)

Nu ska jag hämta en kall cola och massa godis! Det är dags att spela TV-spel, älskar att spela tv-spel här. Nostalgikänslan när man sitter och spelar alla spel man brukade spela när man var liten.


Kommentarer
Carro
Publicerat: 2011-04-04 / 22:48:32 ,

Snacka om att vara fotogenisk! <3

Elin
Publicerat: 2011-04-05 / 17:10:46 ,

du är så vacker fina Emelee<3<3 jättefin färg på håret. SAKNAR DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback