kissie kissie, fishy fishy!

Publicerat: 2011-04-07 / 00:05:13 | Kategori: USA 2011

Puss på min lilla Fishy! Såfort jag brukar nämna Kissie brukar mamma säga att jag ska göra en blogg som heter bajsie. Kanske är en framtidsplan? Tåls att tänka på! Haha!  Fishy ser man knappt för att det är fullt med bubblor i dens lilla skål. Nu lagar vi i alla fall mat! Mysigt med lite sällskap i köket, så länge ingen misstar honom för middag, min lila hjäpreda! Ni ser väl hur happy vi är tillsammans?

 

Ps. mina händer ser ut som bigfoots megafötter a la handversion och mina lår ser ut som spaghetti, pågrund av en konstig vinkel på kameran. Undrar om mina sju extrakilon satt sig i händerna kanske? Haha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback