Grumpy's

Publicerat: 2011-04-11 / 03:54:10 | Kategori: USA 2011

Godkväll!

Det har verkligen varit en rolig dag och kväll! Stack ner till Grumpys pub för att kolla på när Gary och gänget spelade lite. Mysig pub men de skönaste sofforna någonsin, såklart snorade jag typ ner hela stället och nyste i allas drinkar. Haha!

Många tjejer brukar längta efter singellivet när de är ute och dansar och träffar folk, jag däremot uppskattar alltid min pojkvän extra mycket efter att ha varit ute en kväll. Det knepigaste som finns är människor som uppenbarligen är gifta eller förlovade kommer fram till en och sjunger för en. Ladies, då är det dags att införskaffa sig en ny man! ;)

Nu ska jag lägga mig och läsa nya favoritboken "The help", så himla bra!

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback