Coffe-e-e-e-e

Publicerat: 2011-04-14 / 08:53:42 | Kategori: USA 2011

Ja vad ska man säga.. jag och Carro satt uppe  mellan halv elva till tolv för att invänta kollektionen vid tolvslaget, kommer den? Njae... Carro går och lägger sig några timmar efter att klockan slagit två, tänkte att den släpps säkert på morgonen. Sätter mig vid datorn sex på morgonen (klockan var alltså tolv här då) och några delar av kollektionen hade släppts, såklart inte de som vi var mest intresserade av att köpa. Så nu ska Carro iväg till Ystad och leta medan jag ska stanna här och se om de kommer upp, så får vi se vem som har tur!

Känns dock som att det kommer sluta med att vi båda köper till varandra eller så hittar ingen av oss. Vi verkar inte precis ha någon speciell tur när det gäller Conscious kollektionen.


Kommentarer
Carro
Publicerat: 2011-04-14 / 16:58:41 ,

Vi hade en sån j*vla otur!! Va fan, att det ska vara så svårt.. Tror dock att det beror på att de har haft många av kläderna i butikerna redan under veckan som gått.. Du får leta i usa nu för här hemma är det totalt omöjligt.. Dock tror jag att du hade handlat lite om du varit med mig :p <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback